prickprickprick

Usch! Jag hatar min blogdesign så djupt. Jag har världens "design-idé", men jag har ju inte bilderna jag borde ha för den headern... Aja, jag har verkligen lust att fota någon! Funderar på att fråga Erika om vi kan träffas och fota lite imorgon, eller sara, vem vet!

Orman fyller sjutton idag, så jag har bakat två bigga tårtor med grädde och maräng. Jag har käkat så mycket tårta och mat att jag mår dåligt. Jahapp, då vare bara 3 födelsedagar kvar den här månaden...
Alltså! Kan Isabell komma hem snart!? Jag vill fota Maximus och påbörja vårt lilla hemliga "projekt", det kan jag berätta om senare när vi har börjat. Gud, vad jag är taggad!!

Jag tror jag ska sluta o markera den första meningen i stycket med fetstil, vad är meningen med det egentligen? Det har jag aldrig tänkt på.. Alla gör ju det, då är det inte kul att jag också gör det.. Nope, jag måste sluta! Shit, vilket långt och tråkigt inlägg.

Hejs!
2010-04-05 @ 19:33:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0