RENOVERING AV BLOGGEN PÅGÅR



Japp, jag ska fixa min design. Det är så att jag läser andras bloggar och avundas av deras design, sen byter jag min egna eftersom jag tycker att den är ful, om man ska jämföra med de andra bloggarna. Efter ett tag upptäcker jag fler snygga designer och skaffar en design som är snyggare än min förra, så håller man på tills man har den perfekta bloggdesignen! Fast den försvinner ju också efter att man har tröttnat på den. ;)

Det kanske var liite svårt att hänga med men så tänker jag iallafall, så nu kommer jag inte blogga på ett tag utan fixa min design, menyn headern, bakgrunden, texsnittet, ja, allt!
2010-03-30 @ 20:41:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

äsch - han är mysig <3

2010-03-31 @ 19:43:47
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0