snark...

[BILD BORTTAGEN]
Erika Frylemo    Nikon 50 mm     F/1.8

Fotosessionen med Elin & Erika sådär p.g.a. skärpan. Det var ju jag som inte kunde ställa in skärpan så
att det blev skarpt, det är ju jättesvårt med 50mm objektivet! De enda bilderna som blev någorlunda skarpa var på Elin, men hennes föräldrar ville inte att vi skulle publicera bilderna så dom kan ni inte se. ;) Däremot fick jag nååågra skarpa bilder på erika, fast den ovan var ändå inte jätteskarp, den var hyfsad. Av 300 bilder var knappt 50 skarpa, så var det på båten också. Jag ser så bra, tror jag.

Var på Willys med mamma och Isabell innan jag hem, av någon anledning är jag jättetrött nu och jag har träning ikväll också... Känner mig riktigt dålig att jag inte har uppdaterat, men jag har varit så trött dom senaste dagarna.
2010-03-26 @ 16:38:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej Gunnel, '



jag tycker inte denna bild var så fin, behöver ud ha den på din blogg.



kram

2010-04-25 @ 09:17:13
URL: http://lillerika.blogg.se/
Postat av: Erika

kan du ta bort den eller?

2010-05-29 @ 20:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0